środa, 19 listopada 2014

OMO! Komawo! (^o^)

O mój najświętszy Boże! Wchodzę sobie dzisiaj tak na bloag. Patrzę na statystyki, a tu co! Bam, Bam, Bam! 3008 wejść! O ja pie*dole! (Sorry, musiałam wyładować emocje) Po prostu ogromny szok! O mało co zawału ie dostałam. Jest to dla mnie naprawdę wielki sukces, który wiele dla mnie znaczy. Mój życiowy cel osiągnięty! kekeke.. żartowałam. Moim marzeniem jest osiągnąć tą magiczną 100 000 ! (^o^). Mimo to, bardzo Wam dziękuję. Przynajmniej jakiś znak, że ktoś czyta to badziewie! :P Oby tak dalej! Kurcze... tak sobie myślę, że przydałoby się coś z tej okazji zrobić coś specjalnego.. konkurs? No tak, ale do konkursu trzeba chętnych, a skąd tu u licha ich wziąść?! To może coś innego... tylko co?! Jakaś podpowiedź?.. Dobra, mam parę nowin:
1. Dzisiaj lub jutro wygląd boga zostanie zmieniony :3
2. Kolejny rozdział opowiadania "Shin Geto" najprawdopodobniej, jeśli się wyrobię pojawi się w piątek
3. Jak i zauważyliście, lub może nie, to u góry pojawiła się nowa zakładka: "Kolejka (zamówienia)". Otóż możecie składać tam zamówienia na scenariusze z każdą gwiazdą k-pop'u.

SPECIALL THANKS

Mimo iż często się kłócimy. Mimo iż często mamy inne poglądy i mimo iż, że dużo nas różni (np. k-pop), to i tak wiec, że Cię bardzo kocham! Ostatnie dni były bardzo ciężkie, jak i dla Ciebie tak i dla mnie... Ja miałam zły (bardzo) humor, a ty obrywałaś, więc  stąd ten foch forever na 5 min (tak serio to na 3 dni). Mamy lepsze i gorsze dni, ale mam nadzieję, że tej przyjaźni to nie zepsuję. I wiedz, że tego bloga zawdzięczam, tyko TOBIE! To Ty mnie zawsze motywujesz do dalszego działania. To Ty zawsze mnie pochwalasz i to Ty ciągle gadasz: "No wstaw rzesz coś wreszcie na tego bloga!" (xD) Więc.. po prostu chciałam Ci powiedzieć te proste słowo:

DZIĘKUJĘ <3

Tak... chodzi mi o Ciebie Karolino :3


2 komentarze:

  1. No, no, no 3000 to dużo liczba... Mi troszkę do niej brakuje, ale mam nadzieje, że też będę tyle miała... a nawet więcej ;)

    A co do tego special... Prawie się poryczałam... <3 Tak nie lubie k-popu :) No... ale każdy ma swój gust...

    Ps. Bądźcie mi wdzięczni, bo to właśnie ja Ją namawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D Moim obecnym celem jest osiągnięcie 30 000 wyświetleń, już mało mi brakuje :P
    (co do pytania, nie mam ulubionego zespołu k-pop'owego, bo od niedawna go słucham i tak lepiej znam tylko dwa zespoły :P)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń